دستگیری مالخر حرفه‌ای ابزارآلات صنعتی در بلوار الغدیر تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری مالخر ابزارآلات صنعتی و اعتراف متهم به ۲۰ فقره ارتکاب جرم خبر داد. 

سرهنگ  علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر، در خصوص سرقت ابزار صنعتی و تجهیزات در محدوده بلوار " الغدیر " تهران، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۵۱ یافت آباد قرار گرفت.

وی بیان کرد: مأموران کلانتری یافت آباد با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، مکان دقیق مخفیگاه متهم پرونده را شناسایی کردند و به دست آوردند متهم سابقه دار بوده و به دفعات مختلف به جرم سرقت و مالخری تحمیل کیفر داشته است و اکنون پس از رهایی از زندان به مالخری ابزارآلات برقی صنعتی در تهران می‌پردازد.

این مقام انتظامی گفت: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران در روز گذشته به مخفیگاه متهم مراجعه و در یک عملیات پلیسی متهم را دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهم تعداد ۴۰ دستگاه ابزارالات صنعتی شامل دریل برقی، دریل شارژی، هیلتی و ... کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی علاوه بر سرقت به ۲۰ فقره مالخری اموال مسروقه در محله "یافت آباد " اعتراف کرد.

سرهنگ قاسم پور در پایان با بیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد افزود: شناسایی مال باختگان در دستور کار کلانتری ۱۵۱ یافت آباد قرار دارد.  

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار